40 TYGODNI?










Dzień dobry!  Tak tytuł nie jest przypadkowy a ten wpis jest tak jakby przypomnieniem o sobie. Wracamy, ale nie w pojedynkę, jeszcze pod serduszkiem lecz ze zdwojoną siłą. Razem z Polą chcemy tym razem pisać, rozwijać się i spełniać marzenia. Nie wiedziałam, że ciąża tak zmienia podejście do życia, generalnie zmienia podejście do wszystkiego. Od kiedy dowiedziałam się o tym, że będę mamą w mojej głowie zaczęło kumulować się milion myśli, teraz już wiesz, że Twoje życie będzie dla kogoś wzorem, przekazywaniem tego co najlepsze i starasz się zorganizować tak, aby w te 9 miesięcy zrobić wszystko co najlepsze dla Twojego dziecka.  Sama wiedziałam, o tym, że ciąża to ogromne przeżycie, szczególnie pierwsza ciąża. Natomiast nie do końca zdawałam sobie sprawę z tego jak wpłynie ona na mnie.



Postawiłam sobie cele jakie chcę zrealizować po urodzeniu Poli, tak aby zapewnić jej wszystko to co najlepsze.  Dlatego też, zdecydowałam się wrócić do blogowania bo wiem, jak bardzo napędza do działania. Wasza aktywność, wsparcie i wszelkie rady, uwagi to wszystko bardzo motywuję. Cóż więcej mogę dodać, wracamy i zaczynamy działać na poważnie! Tematy jakie chcę poruszać to na pewno fotografia która jest mi bliska od zawsze, grafika komputerowa z którą związane były moje studia i lifestyle który będzie tu obecny na okrągło.




Tym krótkim wstępem witamy się i mam nadzieję, że wspólnie będziemy działać w tej blogowej sferze, bo każda mama powinna mieć takie swoje miejsce w którym czuje się dobrze!








dalej działamy prężnie na instagramie więc serdecznie tam zapraszamy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 malaczi.blogspot.com , Blogger