czwartek, 19 stycznia 2017

MOJE MINI STUDIO DO ZDJĘĆ NA BLOGA


Cześć dziewczyny, dziś chciałabym wam pokazać jak robię zdjęcia na bloga. Naprawdę mało potrzebujemy aby zrobić ciekawe zdjęcia. Moim miejscem jest kwadratowy stolik z IKEA. Kilka podkładek pod talerz na stół, i dodatki. Światełka, doniczki, kwiatki lub drewniane zawieszki. To wszystko dodaje uroku, ale warto pamiętać o tym by nie przesadzić.








 Pokaże wam kilka zdjęć jak to mniej więcej wygląda z boku, zdjęcia poniżej to zdjęcia wykonane telefonem. 

 



Czasem doświetlam softboxem ale głownie staram się używać lampy :)




A teraz efekty osiągnięte w procesie obróbki, w programie PhotoScape :) 













Robienie tych zdjęć sprawia mi ogromną radość, teraz w sklepach takich jak home&you, pepco,kik zaczynam zwracać uwagę na takie drobiazgi :) 

Jeśli macie problem z oświetleniem zdjęcia a fotografujecie z lampą wbudowaną mogę wam dac kilka porad na to jak sobie poradzić i ułatwić pracę! Piszcie w komentarzach kochane! :)

97 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia :)
    OBSERWUJE! i zapraszam do mnie: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. również mam ten stolik. ja musze pomysleć o tle jeszcze i jakimś oświetleniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zaczęłam zwracać uwagę na takie różne duperele w sklepach z wyposażeniem AGD. Zdjęcia Ci wyszły superackie.
    ja robię zdjęcia z wbudowana lampą i chętnie poczytałabym, jak zrobić fajne zdjęcia z lampa wbudowaną.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia łądne, jednak troszkę bym zmiejszyła rozmycie tła, bo zle się je oglada, przynajmniej mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się skupić na 1 planie, wezmę pod uwagę Twoje zdanie kochana :)

      Usuń
  5. piękne są te zdjęcia :) ja zawsze mam kłopot z ich robieniem i właściwie nigdy nie jestem do końca zadowolona z efektów :P jesteś bardzo kreatywną osobą :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. metoda prób i błędów to najlepsze rozwiązanie :)

      Usuń
  6. Jak najbardziej przydatny post :)
    Zdjęcia śliczne!
    Muszę brać z Ciebie przykład.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia bardzo mi się podobają 😙
    Ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. a dziękuję, to wspaniały prezent 18 od moich kolegów <3

      Usuń
  9. super ci wychodza kochana aby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od jakiegoś czasu próbuję znaleźć jakiś fajny stolik, albo chociaż kilka białych paneli i chyba muszę się bardziej postarać, bo mam już dosyć zdjęć na dywanie :D Ja robię zdjęcia przy świetle dziennym, softboxa jeszcze się nie dorobiłam, tym bardziej, że kompletnie nie miałabym gdzie go postawić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mega! zazdroszcze :) piekkny bakstage, piekne zdjecia. Cudo !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i śliczne zdjęcia xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia <3 Na pewno będę tu wpadać częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, z klimatem. Lubię gdy w tle są takie migoczące światełka. Ja również czasami używam PhotoScape. Dodaje do obserwowanych:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Temat bardzo na czasie u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  16. wooooow super :D


    Pozdrawiam serdecznie
    http://natalena-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się efekt "przed" i "po". Sama zastanawiam się nad taką lampą i widzę, że to chyba nieuniknione, żeby mieć idealne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne, jasne zdjęcia. Sama zastanawiam się nad zakupem lampy i chyba będę musiała się szybciej zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi właśnie brakuje takiego miejsca w domu :/ Bardzo fajnie wszystko zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał! Cudowne zdjęcia. Masz rację dla mnie też wystarczy jakiś kreatywny stolik i aparat- i gotowe

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne robisz zdjęcia ;)
    obserwuję <3
    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wygląda :D sama od dłuższego czasu szukam jakiś dodatków do zdjęć , ale jak na razie nic nie przyciągnęło aż tak mojej uwagi ! Powodzenia kochana !

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia 😍. Zgłoszę się do Ciebie po kilka wskazówek 😉

    OdpowiedzUsuń
  24. super te zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam ze brakuje mi takich fotograficznych zdolności. Sam sprzęt to nie wszystko a u Ciebie jest talent do robienia na prawdę fajnych zdjęć. :) Pozdrawiam Pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam, metoda prób i błędów i są efekty :) pozdrawiam! :)

      Usuń
  26. O jeju, zdjęcia robią wrażenie :o Serio masz talent i widać, ze jesteś mega kreatywna :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia!

    www.klaudia-modelska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia! Potrzebna jest też wyobraźnia! ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Przedostatnie zdjęcie skradło moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia wychodzą cudownie w tym twoim małym studiu! Wyglądają bardzo profesjonalne ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia i świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Siemka dziewczyno, dzięki za miłe przywitanie! :)
    Podoba mi się twoja kreatywność, bo to serio frajda gdy stworzysz coś sama. Pozdrawiam.

    www.pasjonatzycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie mieć takie jedno miejsce specjalnie do zdjęć, a dodatkami wszelkiego rodzaju można naprawdę zdziałać cuda! MI do takiego poziomu jeszcze trochę daleko, ale będę się starać;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega fajny pomysł na takie miejsce, ja szykuje się do zorganizowania takiego miejsca na zdjęcia na bloga oraz instagrama :) Jednak nie mam ani odrobinkę na to pomysłu! Dziękuję za odrobinkę inspiracji ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za twojego posta! ☺ wszystko fajnie napisane i dałaś mi wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne zdjęcia Ci wychodzą, są takie estetyczne i klimatyczne :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo przydatny post, a jaka opcje używasz aby tło za produktem było rozmazane? ( rownież mam phptoscape). Ja ciagle szukam swojego idealnego tła do zdjec. Jestem ciagle na etapie szukania i testowania 😊 Obserwuje bo mi sie u ciebie kochana podoba! Mam nadzieje ze odwiedzisz mojego bloga i jeżeli ci sie spodoba to zostaniesz na dłużej. Buziaki ! ❤😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa obiektywu, mam szkło z przysłoną 1.8 :)

      Usuń
  39. śiwtny post i pomysł

    http://skucinskaemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. Miło mi się czytało i oglądało :)
    Zdjęcia są cudowne! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podoba mi sie Twoj pomysł na mini studio. Marze o tym żeby zrobić takie studio na strychu. Zdjecia są śliczne 😍

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł. Może sama kiedyś takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja zawsze miałam problem z tłem :/ Dzięki, może coś podpatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Zadziwia mnie efekt jaki się udało osiągnąć. Myślę że kluczowa jest tutaj lampa. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post, my dopiero zaczynamy więc mega nas zainspirowałaś. Zapraszam do nas https://thecloudybrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ale pieknie te zdjecia wygladają! musze chyba w coś takiego zainwestowac :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Ojeeej mega! Ile można fajnych rzeczy zrobić, mając dobre światło! I oczywiście jeśli nie zagraci się przestrzeni :)
    Ale dobre światło jest kluczem do wszystkiego!
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdjęcia bardzo dobre jakościowo, przyjemnie odwiedza się blogi na których widać całkowitą staranność ich prowadzenia. Podoba mi się, ze dodajesz takie wpisu. Ułatwi to innym prowadzenie swoich blogów i nadanie im charakteru :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń