czwartek, 15 czerwca 2017

Życzenia dla Zaful + Wishlist




LINK DO SKLEPU 



Witajcie,
Wracam po dłuższej przerwie, ale to informacja na dłuższy post. W moim życiu troszkę się pozmieniało, więc pozwólcie, że napisze o tym kiedy indziej :) W dzisiejszym poście chciałabym, złożyć najlepsze życzenia dla sklepu Zaful. Zdążyłam przejżec nowości i w moje oczy wpadło dużo perełek, ale najbardziej spodobały mi się kombinezon i bluzeczka, które wam pokaże :)



KLIKNIJ I WEJDŹ NA URODZINOWE PROMOCJE SPECJALNE OD ZAFUL!


Uwaga, pierwszy hit! Bluzeczka idealna na lato przeceniona z okazji urodzin, o ok. 50%. Naszycie róż zdecydowanie skradło moje serducho!

Klik

Delikatny kombinezon,  świetny na wypady ze znajomymi, na spacery lub luźne popołudnia. Uszyty dla tych którzy uwielbiają delikatnośc.



Mam nadzieję, że ktoś czekał na mój powrót i owocnie będziemy kontynuować nasza wspólną przygodę :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz